Звіт (на виконання вимог п.10 ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації») ПРО ВИКОНАННЯ АПЕЛЯЦІЙНИМ СУДОМ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ЗА ЛЮТИЙ 2018 РОКУ. З 01 по 28 лютого 2018 року на адресу Апеляційного суду Хмельницької області надійшло 12 запитів на публічну інформацію, зокрема з них : За каналом зв’язку надходження: 6 - електронною поштою; 6 – поштовим зв’язком та 1 з них через органи державної влади. За суб’єктами і кореспондентами : 10 - від фізичних осіб; 2- від юридичних осіб. Протягом лютого 2018 року до Апеляційного суду Хмельницької області надійшло 12 запитів в довільній письмовій формі з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації». 11 письмових запитів на публічну інформацію опрацьовані та розглянуті у встановлений законом строк. 1 запит перебуває на виконанні в Апеляційному суді Хмельницької області, строк розгляду якого не порушується. У межах компетенції керівництвом Апеляційного суду Хмельницької області надано письмову інформацію 11 запитувачам. На всі розглянуті запити надано інформацію : 1) - відділом служби управління персоналом апеляційного суду – 9 запитів; 2) – відділом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – 1 запит; 3) - відділ організаційного забезпечення розгляду кримінальних справ – 1 запит. Запитувана інформація: - надання інформації відносно суддів Апеляційного суду Хмельницької області, а саме ПІП діючих та колишніх помічників відповідного судді; - складання присяги конкретними суддями із зазначенням дати прийняття суддівської присяги; - інформація про розмір нарахованої та сплаченої заробітної плати кожного з суддів Апеляційного суду Хмельницької області щомісячно; - кількість суддів станом на 13.02.2018 р. без повноважень, а також кількість коштів, яка з державного бюджету України була витрачена на утримання судді без повноважень у період з 2014 по 2017 роки; - причина перенесення дати розгляду кримінальної справи, чим аргументоване таке рішення. Інформацію на вказані запити запитувачам надано в письмовій формі на паперових носіях і направлено поштовим та електронним зв’язком згідно вимог відповідних запитів. В.о. начальника відділу діловодства та обліку звернень громадян (канцелярія) Ю.В. Федоренко