flag Судова влада України

Взаємодія з громадськістю

Механізми взаємодії із громадськістю

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" кожен громадянин  має право звернутися до суду із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються його діяльності.

Пропозиція (зауваження) – це звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Із порядком подання та розгляду звернень громадян Апеляційним судом Хмельницької області можна ознайомитись тут.

Заходи Апеляційного суду Хмельницької області

Про заходи суду, не пов'язані із здійсненням правосуддя, можна дізнатися у розділах Новини та Анонси.

Переглянути відео із заходів можна на каналі Youtube.

Прес-брифінг суддів та студентів ХУУП

Соціологічне опитування відвідувачів суду

 В березні 2017 року фахівці Апеляційного суду Хмельницької області ініціювали та провели соціологічне опитування  відвідувачів суду на предмет якості його роботи. На запитання відповіли 30 респондентів.  

   Майже всі, хто взяв участь в опитуванні, передусім, зазначили, що мають достатній рівень обізнаності з роботою апеляційного суду області та суддів у цілому, а необхідну інформацію найбільше черпають з мережі «Інтернет», зокрема із сайту суду.

   За словами Марини Тимощук, заступника керівника апарату Апеляційного суду Хмельницької області думки відвідувачів фахівці суду вирішили вислухати, головним чином,  для того, щоб виявити та наразі підсилити «найслабші місця» в роботі суду, передусім в обслуговуванні, зручності та комфортності перебування в приміщенні суду.

   Нижче подаємо результати даного соціологічного опитування

Доступність суду

№ п/п

                                               Запитання

 Так

 Ні

1

Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщення суду?

   3

  27

2

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?

   25

  5

3

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?

   28

  2

 

  Зручність та комфортність перебування в суді

№ п/п

                                                 Запитання 

Чи є характерним для приміщень суду наступне :

Так

Ні

1

Достатність зручних місць для очікування?

  25

   5

2

 

Достатність зручних місць для оформлення документів?

  18

 

  12

 

3

 

Достатність зручних місць для ознайомлення з матеріалами справи?

 

  21

 

  9

 

4

Забезпечення зручним місцем під час судового засідання?

  25

  5

 

   Повнота та ясність інформації

№п/п

                                                         Запитання

Так

Ні

1

Чи зручно в суді розташовані  інформаційні  стенди (дошки оголошень)?

27

3

2

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

 

 

2.1

- розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень,

28

2

2.2

- справ, що призначені до розгляду

23

7

2.3

- зразків документів (заяв, клопотань, тощо)

28

2

2.4

- порядку сплати судового збору, реквізити та розміри платежів

26

4

3

 

Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет?

 

23

 

7

 

4

Чи знайшли Ви на веб-сторінці суду  потрібну для Вас інформацію?

22

8

 

   Сприйняття роботи працівників апарату суду

№п/п

                                                             Запитання                                                         

Так

Ні

   1

Чи працівники суду працювали старанно та не припускалися помилок?

24

6

   2

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами такі риси:

 

 

   2.1

- доброзичливість

28

2

   2.2

- професіоналізм

28

2

 

    Дотримання термінів

№п/п

                                                 Запитання

  Так

  Ні

   1

Чи вчасно(відповідно до графіку) розпочиналися засідання по Вашій справі?

  10

  20

   2

Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

  24

  6

   3

Чи вчасно Ви отримували повідомлення про розгляд справи?

  24

  6

   4

Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?

 25

  5

 

   На думку респондентів якість роботи суду потрібно покращувати за такими вимірами якості в порядку зростання:

  1. Якість роботи судді.
  2. Доступність суду для відвідувачів.
  3. Дотримання термінів судового розгляду.
  4. Зручність та комфортність перебування відвідувача в суді.
  5. Повнота та ясність отриманої в суді інформації.
  6. Якість роботи працівників апарату суду.

 

   На прохання оцінити за 5-бальною шкалою якість роботи апеляційного суду області 

оцінку 3 поставили 4 респонденти, 

оцінку 4 - 15 респондентів,

оцінку 5 - 11 респондентів.

 

   Дякуємо небайдужим відвідувачам суду, які долучилися до нашої ініціативи!