flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Базові показники роботи Апеляційного суду Хмельницької області за перше півріччя 2017 року

Базові показники роботи Апеляційного суду Хмельницької області

за перше півріччя 2017 року

згідно рішення Ради суддів України № 28 від 02 квітня 2015 року*

Показник

Дані за звітний період

I.Вихідні дані автоматизованої системи діловодства

I.1

Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на початок звітного періоду

4661

I.2

Кількість справ та матеріалів, що надійшли на розгляд за звітний період

4240

I.3

Кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період

4064

I.4

Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді на кінець звітного періоду

597

I.5

Кількість справ та матеріалів, що перебувають на розгляді понад один рік на кінець звітного періоду

7

I.6

Фактична кількість суддів

20

 

II.1

Кількість та відсоток справ та матеріалів, загальний термін проходження яких триває понад один рік

7

0,1

II.2

Відсоток розгляду справ

95,8

II.3

Середня кількість розглянутих справ та матеріалів на одного суддю

203,2

II.4

Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період в розрахунку на одного суддю

233,1

II.5

Середня тривалість розгляду справи (днів)

20

II.6

Проведення опитувань громадян-учасників судових проваджень

09.02.2017р. – 13.02.2017р.*

II.7

Оприлюднення результатів опитувань громадян-учасників судових проваджень на веб-сторінці суду

21.03.2017р. опубліковано інформацію щодо соціологічного опитування громадян-учасників судових проваджень

II.8

Рівень задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду за результатами опитування. Уніфікована шкала від 1 (дуже погано) до 5 (відмінно)

На думку респондентів якість роботи суду потрібно покращувати за такими вимірами якості в порядку зростання:

1. Якість роботи судді.

2. Доступність суду для відвідувачів.

3. Дотримання термінів судового розгляду.

4. Зручність та комфортність перебування відвідувача в суді.

5. Повнота та ясність отриманої в суді інформації.

6. Якість роботи працівників апарату суду.

 

II.9

Відсоток громадян-учасників судових проваджень, що оцінюють роботу суду на "добре" (4) та "відмінно" (5)

Оцінку «4» поставило 50% респондентів;

оцінку «5» поставило 36,7% респондентів


 * Фахівці Апеляційного суду Хмельницької області ініціювали та провели соціологічне опитування громадян-учасників судових проваджень на предмет якості його роботи