flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт щодо розгляду Хмельницьким апеляційним судом звернень і запитів на інформацію за ІI півріччя 2019 року

ЗВІТ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ХМЕЛЬНИЦЬКИМ АПЕЛЯЦІЙНИМ СУДОМ ЗВЕРНЕНЬ І ЗАПИТІВ НА ІНФОРМАЦІЮ

ЗА ДРУГЕ ПІВРІЧЧЯ 2019 РОКУ

 

09 січня 2020 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» в Хмельницькому апеляційному суді створено належні умови для реалізації громадянами права на звернення, розгляду та вирішення порушених питань, усунення причин, що породжують ці звернення.

Для забезпечення реалізації процесуальних прав учасників судового процесу канцелярією суду щоденно протягом всього робочого дня проводиться прийом громадян.

Протягом ІІ півріччя 2019 року до відділу діловодства та обліку звернень громадян – канцелярія апеляційного суду надійшло 42 звернення від громадян, юридичних осіб. З них заяв - 23, скарг – 19.

В більшості звернень громадян ставилося питання про порушення суддями норм матеріального та процесуального права, неналежної організації роботи судів, перешкоджання в доступі до правосуддя, тощо. Також значна частина звернень містила прохання про надання інформації чи роз’яснень законодавчого характеру, притягнення суддів або працівників судів до відповідальності.

У зв’язку з недовірою суддям громадяни висловлювали прохання про передачу справ на розгляд іншим суддям чи судам.

Серед інших питань, з якими зверталися заявники у скаргах та заявах були:

На протязі ІІ півріччя 2019 року до апеляційного суду надійшло 20 інформаційних запитів.

Запити на інформацію стосувалися наступних питань:

Усі звернення було розглянуто у межах 10-ти денного терміну, а інформаційні запити – 5-ти денного, таким чином строки розгляду звернень та запитів порушені не були.

Таке співвідношення строків розгляду звернень та запитів свідчить про оперативність їх розгляду, вирішення порушених у них питань, надання необхідних роз’яснень та інформації. Достатньої аргументації та підстав для проведення додаткових перевірок по таким зверненням встановлено не було. Як правило, повторні звернення надходять від одних і тих же заявників, які незважаючи на надані роз’яснення продовжують наполягати на своїх переконаннях.

Відділом діловодства та обліку звернень громадян у ході виконання обов’язків по розгляду звернень громадян та проведенню прийому громадян, порушення Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про звернення громадян», «Про інформацію, «Про доступ до публічної інформації» не допускалися.

 

Головний спціаліст відділу діловодства

та обліку звернень громадян – канцелярії                                                                                                                           І.М. Герасименюк