flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗВІТ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ХМЕЛЬНИЦЬКИМ АПЕЛЯЦІЙНИМ СУДОМ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ 2020 РОКУ

ЗВІТ ЩОДО РОЗГЛЯДУ ХМЕЛЬНИЦЬКИМ АПЕЛЯЦІЙНИМ СУДОМ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ  2020 РОКУ

  

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» в Хмельницькому апеляційному суді створено належні умови для реалізації громадянами права на звернення, розгляду та вирішення порушених питань, усунення причин, що породжують ці звернення.

Для забезпечення реалізації процесуальних прав учасників судового процесу канцелярією суду щоденно протягом всього робочого дня проводиться прийом громадян.

Протягом першого кварталу  2020  року до відділу діловодства та обліку звернень громадян – канцелярії Хмельницького апеляційного суду надійшло  26  звернень  від громадян, юридичних осіб. З  них заяв - 16, скарг – 10.

В більшості звернень громадян ставилося питання про порушення суддями норм матеріального та процесуального права, неналежної організації роботи судів, перешкоджання в доступі до правосуддя, тощо. Також значна частина звернень містила прохання про надання інформації чи роз’яснень законодавчого характеру, притягнення суддів або працівників судів до відповідальності.

У зв’язку з недовірою суддям громадяни висловлювали прохання про передачу справ на розгляд іншим суддям чи судам.

Серед інших питань, з якими зверталися заявники у скаргах та заявах були:

Усі звернення було розглянуто у межах 10-ти денного терміну, таким чином строки розгляду звернень порушені не були.

Таке співвідношення строків розгляду звернень свідчить про оперативність їх розгляду, вирішення порушених у них питань, надання необхідних роз’яснень та інформації. Достатньої аргументації та підстав для проведення додаткових перевірок по таким зверненням встановлено не було. Як правило, повторні звернення надходять від одних і тих же заявників, які не зважаючи на надані роз’яснення продовжують наполягати на своїх переконаннях.

Відділом діловодства та обліку звернень громадян -канцелярією у ході виконання обов’язків по розгляду звернень громадян та проведенню прийому громадян, порушення Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про звернення громадян»  не допускалися.

За результатами проведеного аналізу можна зробити висновок, що робота з розгляду звернень громадян відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» у суді ведеться на належному рівні. Керівництвом здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей на заяви, скарги та пропозиції.

 

Головний спеціаліст відділу діловодства

та обліку звернень громадян – канцелярії                                                                                                                                                                          Т.О. Кримська